Retourbeleid
Wij hebben een 14-dagen retourbeleid, wat betekent dat u na ontvangst van de bestelling 14 dagen hebt om een retour aan te vragen. Een bestelling annuleren kan alleen 15 minuten na dat de bestelling geplaatst is. Hier hanteren wij streng op omdat wij uw product zo snel mogelijk willen kunnen verwerken.
Bij retourneren moet uw product in dezelfde status verkeren als waarin u deze heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in originele verpakking. U heeft ook een bon/factuur of bewijs van betaling nodig.
Om een retour te starten, neemt u contact op via het contact formulier of stuur ons een berichtje op whatsapp. Als uw retour is geaccepteerd, kunt u de artikelen opsturen naar het adres dat staat aangegeven op het retourformulier, die wij u zullen opsturen. Producten die worden geretourneerd zonder aanvraag worden niet geaccepteerd. StepCare draait niet op voor retourneringskosten, deze dienen betaald te worden door de klant zelf. De klant is er dus verantwoordelijk voor dat het retour in goede staat terugkomt bij ons.
Voor verdere vragen kunt u ons altijd contacteren via het e-mailadres info@stepcare.nl
*Mocht je denken, ik bestel 2 verschillende maten zodat ik een variant terug kan sturen en dan zeker de goeie maat heb. Dit is geen geldige reden om te retourneren en dit word niet geaccepteerd.
BESCHADIGINGEN EN PROBLEMEN
Wij vragen u om uw bestelling bij ontvangst te bekijken en ons direct te contacteren als uw bestelling beschadigd is of als u een verkeerd product heeft ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en rechtzetten.
TERUGBETALING
Wij zullen contact met u opnemen, zodra we het retour hebben ontvangen en geïnspecteerd. Dan laten we weten of het retour is goedgekeurd of niet. Als deze is goedgekeurd, krijgt u automatisch uw geld terug via de door u gebruikte betalingsmethode. Na goedkeuring van het retour, ontvangt u uw geld binnen 3 tot 5 werkdagen.
REGISTRATIE VOOR ZENDINGEN IN TRANSIT
Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere levertijden zijn waar wij geen invloed op hebben. Als de goederen al onderweg naar je zijn, is annulering niet meer mogelijk. We vragen je om te wachten tot je de goederen hebt ontvangen en deze daarna aan ons terug te sturen. Uiteraard kun je ons vooraf informeren over je annulering.
Om je retour zo snel mogelijk te kunnen verwerken, vragen wij je om ons een verzendbevestiging te sturen.